15 July 2011

budax segalll

weyh laen kali xpayah nk tunjok belang kaw tuh la . kaw igat aku takot ngan kaw ke hah . eeee ! sory siket xde mse la aku nk takot ngan kaw bodo ! kaw nk kutuk ak kutuk la weyh kesah pulak aku . kaw nk serang aku agie sekali serang la wa xde kesah sama lu maaa . aku xbuad taik ngan kaw , kaw nk buad taik ngan ak . kaw igat aku niyh anjing kaw kea hah . agak-agak siket , selame niyh aku da tolonk kaw bukan nk ckp tanx kea ap . bile senang kaw cri bestie kaw , bile susah kaw crik aku . pahal kaw xnk crik bestie kaw , cbb dye xboleyh tolonk kaw kan , dye ske bile kaw senang jea kan . btol x ? bela la weyh aku malas nk tolonk kaw lepas niyh . macam shialll jea . kaw pegi la kat bestie kaw tuh . kalu dye xnk tolonk kaw , PADANMUKA kaw hahahaha *jahatnye aku . okay sampai sini jea pasal budax sgalll !!!