16 July 2011

uptown

kol 11 , kite org gerak uptown . mse perjalanan kite org semua diam jea . xthuw la kenapa , maybe sejuk kowt . bile da sampai uptown kite org pown jalan-jalan satu uptown . then da penat jalan kite org singgah satu kedai niyyh . farah ckp kat org tuh nk discount coz nk beli 6 , satu 20 ingit . then abg tuh ckp takpe pilih dulu . bile kite org da pilih . t'tbe abg uh ckp satu bju 18 ingit . perhhh malu giller kite org . ak , farah n qama kaku giller time uh tros senyap xckp pape . then da beli kite org lepak kedai mamak . semua minum air milo . farah n qama mkn nasi lemak . aku makan manggi . da abes semua kite org pown blek . aku sampai umah pkol 1.15 pagi . tros aku msok bilik then aku tgok fone ak ad msej . bad yg mcej . ak lyn dye 15 minit . then da nantok giller aku pown ckp ark k larhh kite sambonk sok mcej yaw , coz da nantok giller . bubbby . then dye pown ckp okay .