08 August 2011

happy + geram + gila

--> sejarah <--

okay pelajar perempuan muslim masok kelas lambat coz kene ceramah ngan cikgu pasal bulan ramadhan yg mulia nye . okay da abes kene ceramah pelajar perempuan pown masok kelas . then aku pown masok kelas , aku nk tgok gambar . pastu cikgu azrin tuh perasan jea , boleyh pulak dye ckp aku nk tgok gambar dye . haiyooo sory sikit larhhh sket pown xnk tgok gambar lu deaa . okay da tgok gambar aku bgi blek . pastu azwan pulak ckp hahh iman beli gambar tuh pastu nanty dye potong gambar bad pastu letak kat dompet . haii benggang jea aku sekali aku sepak wan tros diam . azwan sory ark aku da tersepak kau .

--> bahasa inggeris <--

sebelom sor masok kelas alie n akash gadoh , bukan btol-btol pown . hanya gurau jea pown . lawak giller time alie pukul akash , akash geram akash tumbok alie . perrhh kelakar giller time tuhh . tuhh larhh alie len kali xpyh nk tunjuk kuat sangat larhhh kannn . haha , pastu sor masok . dye tuh masok kibot jeaa . but time dye nk cek buku latihan siap ke tak . dia panggil sorang demi sorang sampai name badri n seterusnye semua cakap tak datang bapak larhhh sor tuh percaye jeaa . haha nk tergelak aku doee . syaira yg depan dye pown dye xnampak dia caye jea org ckp tak datang . haha bapak bodo sampai si buzybody tuh ckp umor dye 85 tahun , satu kelas gelakk . siott jea .

--> rehat <--

time rehat turun tangga lambat coz saje jea . then aku bru jea turun syamira ajk gie tandas aku pown gie . pas da gie tandas . lepak la kat pondok , mule-mule aku ngan syamira jea . pastu tibe-tibe wani , abg ankat dye , mas n elly datang . dorang dtg jea aku buad bising jea . sampai dorang nk ckp aku suruh diam . haha dorang berbulu jea . sorry larhh kawan kannn . len kali dengar jea pe aku nk ckp . haha .

--> sivik <--

okay waktu sivik cikgu mazdiana masok dye cakap ade pertandingan menyanyi antare kelas minggu depan . pastu cikgu suruh nyanyi lagu wilayah persekutuan yg baru tuh . si buzybody tuh semangat jea nyanyi lagu tuh ngan azwan . pastu dorang semua nyanyi larh but salah lirik . aku pown bgi lirik pastu si alip ank cik pah tuh pegi ambek buad harta pulak . okay alip kaw nk ambek larhh kann .

--> sains <--

time sains aku gado ngan si buzybody tuh . mengelabahh jeaa . weyh dengar sni erk aku takbatak la nk kawan ngan kau . tak payah nk ungkit sangat larhh kann . okay la malas nk cite pasal kaw buzybody .

--> agame <--

okay ustazah da masok kelas , buad pafa . da cm tuh aku , mieda , wanie n yg len tuh xbuad pown pafa . sampai name niesya jea t'tbe ustazah suroh aku bce . aku ckp la sye da bce larh . pastu ustazah ckp ehh a'a la oo ustazah silap name larhhh niyh name niesya la . huhh selamat aku . k pastu balek da abes . kbye !