13 August 2011

terima kasih sayang !

aku tak tahu kenape kaw sekarang dah berubah , aku suke doe perangai kaw skunk . terima kasih larhhh sebab kaw da berubah sayang , selalu kalau aku text kaw , mesti kaw tak ewly kan . alasannye xde kredit okay aku biar kan jea . tapi skunk bile aku text kaw . kaw ewly laju jea . n then kaw kejap-kejap kol aku . terima kasih sayang coz da buad aku happy setiap minit , setiap saat , setiap detik . kaw nak tahu kenape aku sayang kaw giller-giller , cbb kaw skunk da berubah n kaw pandai pujok ati aku . tiap-tiap kali kaw saketkan ati aku , mesti kaw pujok aku sendiri . n masalah kite kaw tak pernah mintak pertolongan sesiapa . tapi satu jea aku tak suka kat kaw , kaw topup kan aku . da berape kali aku ckp kat kaw jangan topup kan aku . aku boleyh topup sendiri . aku tak suke larhh org topup kan aku walaupown kaw balak aku . so kaw tolong larh faham tuh okay . untok korang yg bce post niyh tak payah nak kutuk sangat larh kan !! ape kaw kutuk aku jugak , hye sket pown tak kesah larhhh . kaw kutuk bukan aku yg dapat dosa pown , tapi kaw yg dapat dosa . so kalau da dpt dosa , taubat larhh cepat-cepat yaw ! kbye !