09 October 2011

cite nk leba lebo jerrrh !!

firstly aku text bad kaw yg balas ...


megat -->hye , da tdo ke blom ? kalo da tdow xpe la bye . haha dude je antar msj cm tuh kt bad . sweet cple             katenye .


aku -->pape je la aku text bad kaw yg balas . kaw tak text azie kea ?


megat --> dye xde kdit la ! boring dowh xde org nk min mcj dgn ak da . temasuk si ank ibrahim tuh . da lupe aku da . biar r dye ! da lupe aku da nk wt cm ne ! emm


aku --> ek eleh mamat niyh . time ank brahim ade tergedik2 tacink sane tacink sini . bile dye tak tegur kaw n tak text kaw ckp dye sombong la da lupe la atoiyai .


megat -->emm yela ! psni ak jnji da , ak xnk da trgedik tcnk ape smua da ! emm biar r dye smbong ke x plau ak ke x and semua r ! emm btw i hate this .


aku -->kaw janji . okay aku nk tgok kaw buad smua janji kaw tuh . ataupown kaw hanya cite leba lebo jea . aku pegang janji kaw tuh megat .


megat -->emm ok sist ! da r jgn lpe bgi tau dye jnji ak ni !


aku --> okay nanty aku forword je .


bru je kaw janji ngan aku kan !!!


god9 qama sweetdream n tc ! wlaupon qama da lame xambil berat psl megat ,da lupe megat dan spemegat bgy qama  . da sombong n semua r ! emm kekal je la mcm nixrpt langsong n semua .


okay janji kaw hanye beberape minit jea kann . hey kawan sory to say la . kaw jgn la nk jdi selfish sgt . haish cite nk leba lebo la kaw niyh kawan . baik takyah janji la weyh . fucker damn shit larhh weyhh !!!