13 November 2011

alamak toyol ^_^

Mule-meule aku tunggu qama datang umah aku , then bile qama dah sampai . aku kibut jea bru tergedik-gedik nak carik beg dompet . aku letak kat beg lain , beg lain yg aku carik . haha senggal tak . lala qama masuk umah aku dye yg dapat dompet aku . mood : buat malu jea dohhh . da cm tuh bapak aku anta aku n qama kat galaxy . cmpai kat sane kite org pegi tempat game . kite org men game lagu touch touch best giller . then megat kol aku suruh qama angkat coz aku ngah men game tuh . dah cm tuh dalam kol 3.30 kite org beli tiket ingat nk amek cite kol 3.30 lala alamak toyol tuh start kol 3.15 kite org da terlepas . so kite org amek kol 5 . da cm tuh kite org snap gambar , then aku n qama senyap-senyap gie karoake perhh dalam bilik tuh haha bpk kelakar . da abis kite org pown lepak kat gerai . aku tgok qama mcm mrah aku jea dohhh . aku pown diam la , pastu qama tgah men mcej megat pulak t'tbe tampar qama . ksian qama saket tuh bunyi kuat giller . megat kaw babi kan tampar bestie aku cm tuh . then da kol 5 kite masuk panggung kite tengok cerite tuh . then ak tgok qama senyap jea aku pengang la tangan dye pas tuh dye mengelak . then kat situ aku da thu dye mara aku . then da abes kite org turun bawah then bpk qama da sampai , aku bru nk balik ngan qama pastu aku tgok muke qama mcm mara jea aku terus tefon bapak aku suruh amek . btw , i'm so sorry to my bestie . sory da buat kaw mara siti nur qamarina :/ .