20 December 2011

50% single 50% couple

Okay tengok pada tajuk , 50% Single 50% Couple rite ??? Yayayaya memang tu yang aku rase sekarang ... couple macam tak couple jea kan . Layan punn macam nak taknak jea kann , serius aku rindu mase kite tak couple lagi , Serius time tuhh kite rapat kann , Gaduh punn tak pernah . Time kite kawan dulu bukan main sweet lagi kan , sampai kelas kite cakap kite dah couple , Tapi bila dah couple 7bulan kau layan aku punn macam nak tak nak . Weyh-weyh aku nak cakap niyh , daripada kau buat aku macam niyh lebih baik kita tak payah couple kan , Lebih baik kite jadi kawan jea kan macam dulu . Weyh >_< aku nak kau yang dulu , kau yang selalu teman aku , kau yang selalu text aku , kau yang selalu otp ngan aku , kau yang selalu taye khabar aku , aku nak kauu yang dulu . Okay aku mengaku kau memang sweet gila , selalu ayat aku , Selalu cair kan aku dengan ayat-ayat kau . Sebab tuh aku sayang kau gila :)