20 December 2011

Aku mengaku aku kuat jeles

Okay tengok pada tajuk , aku mengaku aku kuat jeles rite ? okay memang betul aku kuat jeles punn , aku jeles bila kau rapat ngan perempuan lain , aku jeles kau jalan ngan perempuan lain , aku jeles kau bercakap ngan perempuan lain , aku jeles kau lepak ngan perempuan lain , aku jeles kau layan perempuan lain , aku memang jeles tuh semua . Tapi aku pendam jea weyh perasaan jeles aku tuh , aku taknak kau tahu perasaan jeles aku tuh . Sebab kalau aku bagi tahu kau tuh membuat kite bergaduh nanti kan . Walaupunn hati aku saket pendam tuh semua , Tapi aku tak kesah demi hubungan kita kan , aku taknak hancurkan hubungan kita yang dah 8 bulan niyh , Ramai yang cakap ngan aku suruh aku jage kau elok-elok . Then aku pounn nak jugak dengar cakap dowg semua , demi persahabatan aku ngan dorg . Macam mane aku jage hubungan aku ngan kauu , macam tuh lahh aku jage persahabatan aku ngan dorg semua . Hope kau tak buad perangai yang menjeleskan hati aku lagi :')