19 December 2011

mama and papa

Okay tengok pada tajuk , mama and papa rite ?? Okay firstly nak cerita pasal mereka , mama yang diberi nama Siti Zaridah Binti Halim :) and Papa pula yang diberi nama Shahminan Bin Mohd Yusof .  Mereka berdua mama and papa kandung saya :) Saya bersyukur mendapat mak n bapa yang baik :) Yang sanggup menjaga saya daripada bayi sampai larh sekarang umur saya 14 tahun :) Yang sanggup membeli ape saja yang saya mau :) Saya janji bila saya da besar nanti saya akan menjaga mereka macam mereka menjaga saya sekarang :) Mama yang selalu mendukung saya waktu saya bayi , papa yang jugak selalu mendukung saya waktu saya tak pandai berjalan , Mereka berdua telah mengeluarkan wang n berbagai buat saya , sanggup sampai memhabiskan wang untuk membeli pakaian sekolah , membayar yuran sekolah  n berbagai . Saya menghagai mak n bapa saya :) Last word kakak sayang mama n papa :*