17 December 2011

Member-2 lelaki

Yayayaya bace tajuk tuh ape ??? MEMBER-2 LELAKI KAN ? Okay post niyh khas untuk membe-2 lelaki aku . Firstly aku nak mintak maaf sebab buad keptusan yang agak korang tak boleyh terima kan , aku dah putuskan persahabatan kita kan , and aku da taknak rapat nan dak-2 laki kan . Okay memang semua tuh betol weyh , terpulanglah korang nak terima kea tak aku tetap taknak rapat nan korang lagi sebab aku taknak korang jadi bahan mangse aku kene pukul , bahan n berbagai . Sebab tuh aku buad keputusan tuh . Serius aku cakap memang susah bila jauh nan korang . Tapi aku terpakse beb , aku buat niyh sebab tahun depan kite kan semua PMR so sekarang aku kene fokus PMR coz aku taknak kecewe kan mak bapak aku . So aku rase korang paham . Maybe kite boleyh jadi kawan , tapi tak rapat . Just kawan biase jea .


# Hope korang paham Guy's .