14 January 2012

Hari Pertama Sekolah

Hari Pertama Sekolah perhhh semangat jea nak pergi sekolah nak tengok aku masuk kelas ape ? lalala cikgu tak tampal langsung huhhh , ape punn tak boleh cikgu niyhh . Time perhimpunan baru cikgu sebut kami form2 dulu masuk kelas ape , perhhh berdebar-debar aku , lalala aku masuk sama kelas ngan bestie aku (NORFARAH AMYRA) :)  n sama kelas ngan ex-ex aku , huhhh mangtak larh kan , huhhh . tapi perempuan sama je macam dulu sikit gila . Tahun lepas 2G 11 orang perempuan tahun niyh 10 orang perempuan jea , huhhh ramai 2G masuk 3G . 2 orang budak baru , dua-dua lelaki . Ameer hashim pindah Bangi bapak jauh kan kan . huhhh ! okay la baru hari pertama sekolah da ade keje sekolah . huhhh mangtak la kan . Okay sampai sini je baiii :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me