24 March 2012

seminggu yang membosankan -________- , gembira , sedih

Hey guy's :) dah lama iman tak post cerite kan . haha maybe sekarang iman akan post seminggu-seminggu baru post . coz takde mase la =)

isnin = pegi sekolah naik fixie :'( sedih jea kene pegi sorang-sorang coz elly n fadillah dah tinggalkan aku , sebab aku tunggu zaim datang lalala dye tak pegi sekolah -.- huhh saket je hati aku , bukan nak bagi tahu awal-awal . terus aku sampai lambat dekat sekolah -.-

selasa = aku naik fixie jugak , dengan bestie aku semua , semua dah rancang nak pegi umah sukan , last-last semua malas nak pegi rumah sukan kite orang pun lari la , tapi lambat sikit sebab kita orang nak pecahkan kunci mas , mas dye pegi olahraga yang kite orang pulak lupe nak minta kunci dye memang kene pecah la kunci dye . time jalan tuh wani naik basikal mas pegi umah aku . dalam perjalanan wani boleh accident pulak tengah-tengah jalan kesian dye -.- haha yang aku dah nampak wani boleh jalan lagi dah lama-lama baru aku pergi kat wani . hehe =)

rabu = aku naik fixie lagi , hehe sebab ari niyh aku pegi petrosains =) aku tahu korang cakap petrosains tuh tempat budak kecil kan -.- hehehe budak kecil tak budak kecil janji best :) hehehe tapi penat la kat sane kite orang  merantau dengan aku jadi ketua kemetot hahaha nama tuh qama yang bagi . yela tiba-tiba je cikgu lantik aku jadi ketua dalam group aku . hahaha :) bila balek pulak mas pulak tibe-tibe jea pegi langgar kereta wajar . hahaha serius kelaka . petang kami semua lepak tasik , tengah-tengah lepak farah naik basikal qama tengah-tengah bawak farah pegi tekan brek then jatuh . aku ngan qama tergelak-2 dah hahaha .

khamis n jumaat = takde pape sangat just jumaat jea aku bad mood sikit sebab aku nantok gila jalan nak balik rumah pun tertutup mata aku . serius ngantok gila time geo cikgu ajar aku boleh tidur -.- huh pelajar cemerlang kan memang larh macam tuh . satu hamprakk pun aku  tak faham -.- huhhh

sabtu = hari yang membosankan aku online pun takde pape yang menarik . membe aku ajak lepak mcd tapi aku malas sebab penat ! then budak nieval ajk ride titiwangsa lagi lah aku malas -.- dengan penatnye dengan besok nak tuisyen lagi . huhh memang tak larat larh aku kan -.- so petang je aku lepak ngan bestie aku :)