17 May 2012

Hanya mampu terpendam dalam hati

Jyeahhh mule adzhar cite kat aku . aku rase seronok gla sebab dapat dengar cite pasal my hubby :) tapi hati aku tersentap bila adzhar cakap kat aku bila dye nak call aku tapi dye takut aku busy or whatever . huhhh yang aku dah la tertunggu-tunggu dye call or text aku . tapi kenape harus kau takut sayang -.- aku niyh ganas sangat kea -.- hmmm kenape semalam kau tengok-2 aku jea tapi kau tak tegur . sayang dah dua bulan kowt kita dah tak rapat , tak sweet macam dulu . aku rindu time tuh sayang . hmmm aku nak kau yang dulu sayang please ubah balik sikap kau tuh . aku nak lepak sama-2 ngan kau . aku nak buli kau . cubit kau ngan tarik teliga kau . tapi tuh semua tinggal kenangan . tapi aku tak boleh lupe time kau dukung aku time kaki aku terseliuh tuh . aku ingat lagi time balik skolah kan . sanggup kan kau dulu aku yang berat dari kau . hmmm aku nak kau yang dulu . boleh kannnn ? :'(