27 May 2012

Hmmm :'(

Sedih jea aku , kau buat keputusan macam tuh . Kau cakap nak suruh aku happy .Tapi aku tak happy langsung dengan keputusan kau tuh . Lagi menyedihkan aku adalah :'( . BF boleh cari weyh tapi kawan yang selalu bersama-sama dalam kesusahan atau senang , susah nak cari zaman sekarang . Kau tak perlu rasa serba salah sangat ! Bagi aku , kau terbaik . At least kau dah mintak maaf kat dye cuma dye jea yang selfish sangat taknak maafkan kau ! Kalau dye terase sangat , Sekurang-kurangnya dye boleh bincang elok-elok bukannye mendiam diri macam niyh -.- Jangan sebab bende niyh kite semua berpecah weyh . Korang pun dah matang so buat la keputusan yang terbaik . Megat jangan sebab Bad kite putus kawn okay ! Bad jangan sebab bende kecil yang kau terase tuh buat kite semua berpecah ! So Please la berdamai la balek . aku nak korang yang dulu boleh kan ?? mesti boleh kan kalau ego korang masin-masing tak tinggi :) aku nak sangat diri korang yang dulu , gelak sama-sama , hang sama-sama :) kan bagus macam tuh takde gaduh-gaduh . hope satu hari nanti korang berdamai n kite semua berkumpul macam dulu :)