22 June 2012

Hmm !

Hye , dah lame saya tak update blog kan ! act saya dah tak kuat macam dulu . saya sensitif , cepat kecewa , cepat jeles , cepat sakit hati . Lagi-lagi kalau ade org kacau hubungan saya , weyh sakit hati gila ! saya jeles tengok relay korang weyh , hati saya menangis tengok bende tuh . saya tak boleh la kalau macam ni jea . saya tahu saya ni selalu tak happy kan awak , selalu bagi awak takde mood . tapi awak pernah tak terpikir awak cakap kat saya nak ngorat pompuan lagi , memey la saya bagi . tapi awak tak pernah tahu hati saya terlalu sakit bila awak taye soalan tuh kat saya , saya selalu terfikir , saya niyh tak cukup sempurna ke di mate awak ! saya tahu saya ni dah pernah rosak , tapi saya dah ubah semua pangai saya yang tuh . saya suka awak kongkong hidup saya , saya dah dengar cakap awak semua , saya tak layan pun lelaki lain selain bestie saya n budak fixie . saya nak jage hati awak , sebelum saya nak kuar , saya selalu mintak izin kat awak . saya tak berani kuar tanpa mintak izin awak , sebab saya takut awak marah saya . kalau awak bagi baru saya kuar . dulu selalu jugak saya kuar malam , tapi sekarang dah tak sebab awak tak bagi saya kuar , sebab awak tahu kat luar tuh bahaya kan . saya dah pun mencintai awak dengan sepenuh hati saya . saya ni memang tak pandai nak manjekan awak sebab saya tak reti semua tuh , sebab saya masih mentah . saya baru tau erti cinta yang sebenar . selama ni tiap kali saya kapel mesti kene berscandel , tapi semenjak orang mengajar saya tentang cinta , saya terpikir tak elok mainkan perasaan lelaki , so saya amek keputusan untuk berlajar setia pada yang satu . setia pada yang satu boleh membahagiakan saya tanpa ade virus yang mengacau hubungan kite . memang hati niyh perik kalau awak cakap xde mood sebab saya . saya selalu fikir , saya ni bodoh selalu buat awak takde mood . tapi saya tak tahu ape saya buat kat awak sampai awak takde mood , tolong la tegur bila saya buat silap , boleh lah saya ubah kesilapan saya tuh . saya masih mentah , tolong ajar saya . saya tak marah awak , tapi niyh luahan hati saya untuk orang yang saya cinta . okay saya sayang awak capital A .