31 August 2012

Thanks Everything Sayang

Terima Kasih sebab dah ambil hati aku , Jage aku , beri nasihat , terima aku seadanya dan macam-macam lagi lah . Terima kasih buat semuanya weyh . Maaf jika aku terkasar bahasa , tersilap bicara , termarah kau tak tentu pasal , tertanya tak tentu hala , tersakitkan hati kau , terkecewakan kau dan termacam-macam yang kena-mengena . Aku hope kau bahagia :) Aku memang tak layak untuk kau lagi , so lepas ni jage diri kau elok-elok n lagi satu kau dah ade awek lain kan .  Kau boleh anggap aku musuh kalau kau dah cakap aku jahat kan ,  aku pun tengah nak lupakan kau . Aku nak lupakan semua yang pernah kau janji dekat aku . Aku sakit bila ingat bende tuh semua . Hati aku dah cukup hancur bila gaduh berkali-kali dengan kau . Ni kau dah lepaskan aku . Aku rase aku boleh ubat sendiri hati aku ni . Tanpa lelaki pun aku boleh bahagia , asal kan aku tengok kau bahagia dengan pompuan lain . dan yang terakhir i still love you taz n takecare syg .

Kau ajarkan aku bahagia , Kau ajarkan aku derita

Kau tunjukan aku bahagia , Kau tunjukan aku derita
Kau berikan aku bahagia , Kau berikan aku derita