13 September 2012

Kau pahal betina !

Kalau kau nak memekak sebelah aku pun beragak lah sikit betina >< Kalau suara kau tuh sedap takpe lah selenge , ni suara macam katak panggil hutan je >< lagi satu kalau dah tak puas hati sangat dengan aku , tak payah lah nak usha tiap kali pergerakkan aku bangang >< Kalau nak gaduh face to face jela . Even seteruk aku takde lah macam kau bodoh , over nak mampus >< Batak hot . Bajet lawa depan lelaki . Kalau orang dah tak suka kau bla lah selenge jangan nak tergedik-gedik sangat kejar jantan yang tak suka kau tuh . Jangan nak jadi syok sendiri lah doh . Geli aku tengok kau ngok >< Even seburuk aku pun tak macam kau doh tak sedar diri langsung . Pandai pulak kau cari kite orang bila kau tak rehat dengan bestfriend kau tuh . Lain kali kalau nak ramai kawan , jangan belagak sangat . Tak kira lah kawan tuh buruk ke , gemuk ke , tak cantik ke , tak comel ke , tak handsome ke , tak lawa n berbagai . kawan jela jangan nak memilih sangat . Kalau kau memilih memang susah lah nak dapat kawan , kau kawan jela dengan dua ekor nenek kebayan tuh sampai mati >< Ubah sikap kau tuh jangan sombong , bongkak sangat . Nanti diri sendiri yang susah >< Take a note silau !