31 October 2012

Hm :')

Salam ! Me forever sad life :') Hm , hari ni satu hari takde mood dekat sekolah , Serius first time aku jadi down macam ni :') Hm , maybe aku tak cukup tidur then asyik nangis je malam tadi :') Hm , tapi aku nak minta maaf sangat dekat sahabat aku semua , sebab aku palau korang tadi dekat sekolah , seriusly aku takda mood weyh :') Sorry kay guy's :') Maaf jugak dekat qama sebab kena paksa aku makan kena pukul-pukul aku suruh makan tapi aku tetap degil taknak makan :') Qama sorry aku bukan taknak makan weyhh cuma takde mood selera pun hilang :') Time lepak seriusly jeles tengok mas text dengan azlan , seriusly jeles :'( Hm , aku hanya mampu senyum je even dalam hati aku dah hancur berderai :') Then tibe-2 azlan text aku tanya azwan buat apa dekat aku :') Hehe azlan maaf bukan taknak bagi tahu , iman taknak sapa pun tahu pasal hal rumah tangga kami , insyaAllah kite orang boleh handle :') Btw thanks okay sebab bagi biy iman mesej iman petang tadi :') Bila saya punya unta mesej baru aku kelihatan senyum , periang . Yes , dengan adanya dia dalam hidup aku , aku kembali iman yang dulu even mood aku takda aku still happy sebab kami dah berbaik :') Btw thanks dekat sahabat aku sebab bagi support dekat aku n my unta yang dah buat saya kembali senyum :) Thanks all :')