27 November 2012

OTP

Yaw tepat pukul 12 aku call mas , haha sumpah time tuh tengah bosan then dapat pulak call free selama 1jam , perh mang tak lah kan . Dah tak tahu nak call siapa call jela si budak gila ni . Haha macam macam lah kami merepek selama 1jam tuh :'/ but time sedih bila dia cerita pasal bestie aku . Hmm , weh my dear bestie . Sorry wehh :'/ aku tahu kau dah fedup dengan aku kan sebab aku degil aku dah taknak dengar cakap kau sebab tuh lah kau cakap macam tuh dekat mas kan ? Sumpah air mata aku nak jatuh weh time tuh tapi aku tahap sebab aku taknak mas tahu aku nangis . Hmm serius weh aku tak boleh , sumpah tersepit . Tolong lah faham aku kay . aku janji weh tak buat dah keje dodol tuh lagi aku pun dah taknak kena pukul pukul ni sebab aku dah besar dan matang boleh pikir semua tuh dah kan :'/ Weh kau masih bestie aku kan :'/ Weh aku sayang kau lah doh , kau jangan lah tinggalkan aku :'/ Takpe aku terima kau tak amek berat pasal aku lagi tapi please jangan tinggalkan aku :'/ Aku nak elok kan perangai aku balik :'/ Aku nak jadi iman yang dulu yang ceria hadapi semua masalah :'/ Please kay aku sayang kau aku sayang semua orang :'/ Beri aku sedikit masa untuk ubah semua ini kepada yang asal balik :'/ Hmm bye :'/ Takecare my bestfriend . Iloveyoumore bestfrind :*