14 September 2012

Sahabat Sejati :)

Hye guy's :'D She is my Bestie forever :') sesiapa pun tak boleh amek dia dari aku >< Faham tak ! Even aku tengah susah , tengah senang , tengah sedih , tengah gembira dia mesti ade di samping aku :) Yes itu baru dinamakan sahabat sejati :) Bak kate pepatah berat sama dipikul , ringan sama dijinjing :'D Dia kawan yang faham aku , setia mendengar bila aku ade masalah :') Bersyukur dapat kenal dia n bersyukur dapat jadikan dia kawan terbaik saya :') Baby please don't leave me alone okay :) ILOVEYOU MOREMOREANDMORE BESTIE :)

Dia tahu perangai saya yang gila-gila . Dia tahu kelemahan saya . Banyak kali saya buat silap . Tapi dia tetap bersahabat dengan saya . Dia tegur kesalahan saya , Sebab dia nak masuk syurga dengan saya . Dialah yang saya gelar SAHABAT SEJATI :'D