03 August 2011

ade budak buzybody larhh !

alamak dengar sini semua ade budak tuh kan buzybody larhh . selalunye budak pompuan jea kan yg buzybody . niyh aku jumpe budak laki yg buzybody . hoi jantan xpyh nk buzybody sangat larh kan pasal org , xpyh nk jage sangat larhh kan tepi kain org , xpyh nk jelez sangat larhh kan ape yg org ade , xpyh nk menyampok sangat larhh kan bile org tengah cakap . kaw xthuw kea jantan pasal kaw ustazah ceramah satu kelas , haish makin lame makin meluat doe aku tgok kaw . cakap lebih jea kat cikgu farashida yg bm gune kertas majong tuh kaw yg buat , ehh agak skit bende tuh semua aku yg buad satu pown kaw xde tolong larhh kan . kertas majong aku sroh kaw beli pown kaw xnk beli . kaw mmg cm tuh kan suke ckp besar , belah larhh wei cakap besar bukan depan aku larhh kan . aku pown da bosan nk lyn kaw kat kelas kan , bile aku xnk lyn kaw mule la kaw ungkit mase lalu kann . haiyaa , kalau xikhlas xpyh larhh kan nk tolong aku . xpyh la nk ungkit kalau xnk tolong ngan ikhlas . aku xsuke larhh wei org ungkit kisah lame . buad aku sakit aty jea . n agie xpyh nk jeles larhh kan yg aidiel puye tali pinggang tuh adidas , kaw jeles kaw pegi bgi thuw cikgu kan . kesian aidiel tali pinggang dye kne rampas pasal mulot kaw larhh kan jantan . wei bukan aku sorg larhh yg da meluat ngan kaw tapi ramai la weyh . so pandai pandai cover mulot tuh skit . jgn men pakai lepas jea n jgn nk buzybody sgt larhh kan psl kite org semua . mk bpk kite org da cukup buzybody psl kite org so kaw xpyh la tergedik-gedik nk buzybody psl kite org !! kbye