04 August 2011

xpayah nak bangga sangat larhh kan !

--> budak sewel <--

ade budak tuh bangga siot dapat peluk awek dye depan org ramai . atotototo , kesiannya kamu . hey jantan kaw dengar sni kaw cakap cm tuh kat aku sket pown xde kisah lawh . puiihh la weyh kalu kaw nk jeles kan aku pown xdpt larhhh . kaw xboleyh gie jauh larh , haha stakat buad bende tuh jeww takpayah nk bangga sangat larhh kan . kaw boleyh jalan ngan kaw puye jalan larhh weyh !

--> alip <--

hahahaha , alip kaw xpyh nk bangga sangat larhh kan yg kaw gie solat tarawih tuh . kene sound setepet ngan aku terus diam kaw . tuh larhh len kali takpayah nk bangga sangat larhh kan . da kene sound ngan aku kan da buad kaw malu . len kali xpayah la nk perli kawan-kawan aku pasal tuh lagi . n kalu solat kaw tuh setakat nk tunjok-tunjok kat org . tak payah nk bangga larhh kan kalu setakat cm tuh . kalu solat kite kelas ikhlas dan buad kerana allah s.w.t bukan kerana nk menunjok-nunjok yaw !