24 November 2011

Lepak-ing


Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabaratuh sape tak jawab dosa . # haha salam wajib jawab yea kawan-kawan ku sekalian # . Okay first iman nk cite pasal dance . Dowg semua paksa iman pegi dance . Sumpah malas nk pegi dance sebab iman nk lepak ngan kawan-kawan . Okay dowg semua sanggup datang umah iman semate-mate nak suruh iman datang dance , Sumpah iman cakap iman tak suke kene pakse . Kalau sekali iman cakap taknakpegi iman taknak pegi la tak payah nak pakse-pakse sangat larhhh kannn . # Menyampah aku org pakse-pakse # . Okay second pulak time iman nak pegi umah qama t'tbe budak dance ade depan umah iman . Dowg nk mintak speaker . Perhhh memang best kan aku tak pegi pown speaker aku kene rembat . Okay speaker tuh takpe la kan janji dowg da tak pakse aku lagi :) . Perjalanan nk pegi umah qama BAD n AKHBAR da mcej cakap IMAN kat mane ?? iman cakap la nk dekat sampai saba lolll . Pastu bile sampai umah qama lepak kat kedai depan . Kiteorg tak tahu nk buad ape ?? serius bosan giller . Pastu qama bwk keluar SHAHIBA , hehehe :) kiteorg pown main SHAHIBA tuh but aku men sekejap jea , maklumla aku kan bodo . Okay pastu ZAINAL kol iman kol 4 lbih Sumpah iman terlupe pasal die hehe . # Sorry zainal :) # . Pastu Bad n Akhbar pegi AMEK zAINAL . Zainal datang jea serius best giller . Asyik gelak jea saket peluk sampai nk terkencing-kencing dibuatnya . Pastu kite org lepak samapi kol 7 lebih . Da camtuh dowg nk balek . Okay la sampai sini jea . Kbye !