10 December 2011

Serius ????

Assalamualaikum semua ??? ape khabar ???sihat ke tak ??? alhamdulila kalau sihat :) okay ary niyh iman nak cite something . okay bace tau jangan tak bace :)


Okay firstly iman gie pudu ulu sebab ade kenduri tahlil , then tengah jage adek-2 at taman , t'tbe jea bad call iman . Serius terkejut giller , coz semalam dye da cakap aku nan dye da takda pape n jangan text or whatever la . then time aku jage adek-2 aku tuh t'tbe jea dye call and serius suare dye lain maklum la dye baru lepas baik demam :'( Then dye call aku sebab dye nak mintak maaf semua and t'tbe dye cakap dye nak couple nan aku balek . aku pown ye kan jea la , serius aku terkejut giller -.-


Selame niyh betul la ape yang cikgu aku cakap iaitu bapak angkat aku ( azrin abdullah ) betul la dye cakap yang lelaki ego dye kuat , and aku pown da dapat rase yang dye tuh ego kuat . marah time ego dye datang and buad keputusan tunggang langgang . tapi bile ego da elok , bru crik blek ape yang dye nak , baru la mintak maaf semua . Okay memang betul kan ego lelaki cam tuh , caya la lu beb !!!


Okay la sampai sini jea la kan .....


Mood : happy sangat dye da sedaaaa :) ( Tapi dalam hati masih pedih ) ;)