07 December 2011

Just relax and cool ^_^

Yayayaya , Assalamualaikum semua :) ape khabar sihat tak ? yayayaya , hari niyh iman nak cite pasal hati iman yang cool and relax . Mule-2 memang berdebar gila la , okay iman cite satu per satu okay :-




> SITI NUR QAMARINA ( BESTIE )


Yayayaya qama , iman punye bestie . firstly iman taye pendapat dye . Nak text ngan bad kea tak ? sebab iman takut giller nak text ngan bad -,- . Tapi qama yang da bagi iman semangat balek tok men mcej ngan bad . Walau macam mane pown qama tetap jugak suruh iman try text dye , n qama jugak la yg bagi ayat pertama . huhuhuhuh woot woot thanks my bestie coz dah tolong aku . ILOVEYOUMOREMOREANDMORE <3


> MUHAMMAD BADRI ( EX-BF )


Yayayaya , niyh la dye yang iman takut text . Hahaha bukan ape takut dye marah jea atau ganggu dye . Tapi sebaliknye . Iman seronok dapat men mcej ngan dye malam tadi , tapi sedih sikit sebab dye cakap dye dah demam 3 hari , then tak selera nak makan . berbagai la dye cakap hmm sedih aku dengar weyh , dye cakap dye jadi cam tuh sebab rindu giller kat aku , Bad aku pown rindu kaw sayang oiii , walaupown kite da takde hubungan pape kan . Tapi iman tetap sayang bad and rindu bad :'( But tabah kan la hati bad tuhhh bkn iman yg minta break , tapi bad kan yg mintak break sebab tahun depan kite pmr kan :) So jage kesihatan yea , makan ubat biar cepat sembuh :) N sorry tak dapat nak jumpe bad sabtu niyh sebab iman takde at kl sampai rabu , sorry sangat-sangat :'( Last word ILOVEYOUSOMUCH AND IMISSYOUSOMUCH :)


> MEGAT MUHD DANISH RAZIN ( COUSIN )


Yayayaya , dye niyh sebenarnye bukan la cousin aku yang betul , kami niyh kawan jea tapi dye panggil kita cousin , kita pun ye kan jea la . Hahaha malam tadi kita pown men mcej ngan dye , perhh serius iman cakap rindu dye giller , hmm skunk dye da takde kat kl tapi kita org still boleyh men mcej n otp . Kalau dye nak hang pown dye turun kl , but kesian kat dye , nak turun kl dye ddok da jauh at kedah . jauh tak ?? jauh kann . btw megat sorry pasal malam tadi okay , aku tak perasan yang memory mcej aku dah full n bateri fone aku pown nyawa-2 ikan , ttbe paginye aku tengok fone aku da mampus , haha sorry tau weyh :) Last word IMISSYOUFRIEND ^_^