25 February 2012

happy , sad , tacink ( hang out )

Hye guy's :) hari niyh perasaan aku sering bertukar-tukar , tak tahu la kenape -.- kejap happy , kejap tacink , kejap sad . hmmm aku sedih sebab my hubby tak ikut . hmm takpe la , janji dye bahagia . Yang buat aku tacink Ahmeddil Akhbar , huhh aku saje jea buat-buat tacink itu pun sebab nak memceriakan suasana :) perasaan happy jangan cakap la kan ariyh niyh asyik menjerit , ketawa semua , suara pun dah takde dengan sakit tekaknye huhh -.- habis pening kelapa otak aku main bende-bende yang berpusing-pusing dekat cosmo world tuh . Dengan penat n letihnya mana tak nye kuar umah pukul 12 : 30 tangah hari then balik pukul 11 malam . Huhhh dengan nak main permainan tuh kene beratur panjang lagi , naik lengguh tunggu beratur tuh . padahal nak naik satu jea , tapi kene beratur sampai 1 jam . lagi-lagi main roller coster lagi la tak terkate beraturnye -.- okay lah aku penat la nak tidor besok nak tuisyen . okay bye :)

Hang Out : Iman , Farah , Qama , Akhbar , Azie , Megat :)