20 February 2012

Sakit Jiwa Aku -.-

Hye semua , hari niyh memang aku sakit jiwa gila . Pagi-pagi aku dah sakit perut , aku ingat taknak datang sekolah tapi aku ingat nanti bestie aku nak balik ngan sape pulak so aku pun datang la sekolah . Tapi perut aku still sakit lagi , perhh serius sengugut niyh manyakitkan perut aku gila , aku rase nak nangis jea kat sekolah -.- Dengan bestie aku tak datang , n membe-membe yang selalu balik ngan aku tak datang lagi , serius aku cakap menyesal aku datang sekolah dengan perut sakit n kene balik sorang-sorang . Hmm nak menangis aku balik sorang-sorang dah la aku perempuan , serius aku jalan laju gila jarang aku sampai rumah pukul 2.15 nenek aku pun terperanjat aku balik awal . Perhh serius penat jalan laju gila dengan pegang perut lagi . Sampai jea rumah lega kowt dapat guling-guling dekat atas tilam :) Hmm kalau perut aku sakit lagi , maybe besok aku tak datang sekolah kowt . Hmm kay la . Bye -.-