18 February 2012

happy with them :) ^_^

Hey Guy's , hari niyh memang best gila la kan :) walaupun mula-2 aku muram , takde mood n berbagai , tapi dorang suruh aku chill :) okay aku pun chill jea . tapi satu jea bapak ark aku nantok gila kowt . Mane tak nantok tidor kol 3:30 then bangun kul 8:30 n mandi-2 pegi tusyen , balik tusyen pegi SKDP . Then balik umah farah , dah camtuh mak aku datang balik pulak umah aku , then rehat jap qama datang nak pegi tengok wayang , then pegi kareoka bagai , then malam lepak umah qama sampai kol 12.30 . then last sekali pergi down town ngan qama , akhbar n zainal balik kol 2.30 -.- . Perh serius nantok gila , bila dah balek mate aku pulak macam lahanat suruh online sampai ke pagi . lagi la mengantok kan mate aku . Huhh tapi memang best la lagi-lagi time kareoke perhhh suare zainal sedap kowt tapi tak tahan bila dye jerik macam setan jea -.- mase pergi down town lagi la , ikut si zainal jea , nasib la birthday dye kalau tak -,- huhh tak hingin aku layan kerenah dye yang memenatkan -.- Okay thanks yaw Qama , Akhbar , Zainal n Farah sebab happykan aku hari niyh :)