18 February 2012

Rindu time kechik -.-

Hye Guy's :) tengok tajuk rindu time kechik kan :) hmm dulu time aku kechik-kechik aku rapat ngan jiran n sedare aku weyh . kami hari-hari ade jea main sama-sama tak kira la laki ke pompuan kann :) time kechik dulu kami selalu main wesling , main badminton , main ranforest satu kampung . serius rindu gila time tuh , pastu bila dah habis main ranforest mesti kami kene maki ngan arwah atok aku , sebab kami main tengah panas . Then bila dah kene maki kami semua gelak macam setan serius dulu perangai kami macam shial jea . Hmmmm , sekarang nak main bende tuh semua malu , lagi-lagi nak main same-same ngan laki , perasaan malu semua dah ade , dah matang la katekan . setakat lepak jea hanya kami mampu buat sekarang :) Lepak pun dah jarang sebab jiran aku dah pindah , time dye free jea dye datang kat sini , kami memang rapat gila la dah macam adik-beradik :) waktu siang kadang-2 kami lepak umah dye . kadang-2 dye lepak umah kami waktu malam . Kadang-2 kami muka tak tahu malu kami semua buat macam umah sendiri . Lagi-2 time main PS kat umah aku macam pasar rumah aku jadinya . mak bapak aku tak marah pun sebab dorg tahu budak kan :) sebenarnye banyak lagi kenangan waktu aku kechik :( tapi ade yang aku lupa . k larh sampai sini jea . Kbye :)