11 April 2013

4A1 always support you Ike :')

Assalamualaikum... Hye apa khabar semua ? Sihat tak? .. haha sorry sebab dah lama tak post cita baru . Btw kali ni iman nak kongsi cerita sedih la . Jangan nangis pulak kay :') Hmmm , memang tak sangka bende ni berlaku dekat kawan aku sendiri weh :'( Wehhh kawan aku hilang MAK KANDUNG dia wehhh :'( aku tak dapat bayangkan wehhh . Mak dia pergi meninggalkan dia dan keluarga dia untuk selama-lamanya :'( Serius aku sedih wehhh . Sedih tengok dia . sedih dengar suara dia . Yang paling tak boleh aku lupa time aku call dia kat sekolah tuh :'( Hmmm serius aku nak nangis dengar suara dia tapi aku tahan je :'( Hmmm masa kami semua lawat dekat rumah dia lagi lah . Ya Allah aku tak boleh tahan , aku nangis dengan wani :'( Hmm tengok muka ike serius kesian hancur hati dia , kali ni memang besar dugaan dia . Dia baru 16 tahun wehhh sama umur dengan aku , adik dia 13 tahun , yang paling kesian adik dia yang bongsu baru 2hari beb :'( adik dia yang tuh tak jumpa arwah mak dia . Sedih wehh :'( Yang buat aku nak nangis masa ayah ike cerita , hmm serius sedih , arwah mak dia teringin nak anak perempuan . Tapi bila dah dapat anak perempuan tapi arwah tak sempat nak tengok dan tak sempat nak pengang baby tuh :'( Hmmm wehhh serius sedih gila . Ike aku harap kau redha dan pasrah dengan pemergian arwah ibu kau wehh :') Kami semua sebagai kawan kau akan support kau dari belakang :') kau jangan bersedih nanti arwah dekat sana sedih jugak . Jangan kau patah hati , hancur hati or putus asa . Kita yang hidup ni kena jalani hidup kita seperti biasa beb :') Be strong kay Ike Andrei Fiqri :)