12 April 2013

ILOVEYOU MAMA:')

Hye guy's hari ni nak kongsi cerita sikit :') Firstly mama terkejut sebab aku dah ikut cakap dia . Dia tak percaya yang aku berubah secara mendadak :') Aku dah tunaikan apa yang mama nak :') Mama nak aku pakai tudung :') Then aku dah pakai :') Mama tanya siapa suruh kau pakai tudung kak ? Then aku cerita la A to Z :') Aku cakap : kan kakak ade cerita pasal kawan akak yang mama dia meninggal kan ? Hah dia lah dah bagi akak sedar ma :') Dia bagi kakak semangat untuk berubah :') Dia cakap akak kena tekad berubah sebelum terlambat :') Then my mom say ALHAMDULILLAH . Pastu mama cerita tentang kehidupan dia . Hmmm serius sedih :'( Mama cakap kawan akak tuh baik dia nasihat akak , Mama tahu sebab mama pun pernah rasa macam kawan kakak tu :') Mama lagi lah dari kecil mama tak jumpa papa mama . Masa mama umur 4 bulan , papa mama dah meninggal . Mak mama pulak meninggal tahun 2000. Hmm mama sebatang kara sahaja , mama bersyukur sebab mama ada anak dan suami yang support mama . Walaupun anak mama selalu buat mama sakit hati dan marah , mama tetap sayangkan anak mama . Patutnya korang kena bersyukur sebab sampai sekarang korang masih ada mama dan papa . Selagi mama dan papa hidup tolong lah hargai sebelum terlambat . Mama dan papa sahaja lah tempat korang nak bermanja . Memang sekarang korang melawan cakap mama , degil , nakal itu semua takde rasa apa-apa . Tapi nanti bila mama dah takde baru korang akan terasa dan akan menyesal . Hmmm serius aku menangis masa mama cakap macam tuh ohhh :'( Hmmm ma akak janji , akak akan berubah jadi anak yang baik ma :') Nak jaga mama , nak tolong mama :') Semua yang mama suruh akak nak ikut cakap mama . Mama dan papa adalah segala-galanya bagi kakak :') Kepada Ike Andrei Fiqri terima kasih sebab kau dah bagi aku sedar diri , aku akan berubah wehh :') Thanks again friend . To Mama ILOVELOVELOVELOVEYOUUUUUUUU :*